FAQ

F.A.Q.

Tuotteet

Keille nettikaupan tuotteet on suunnattu? Voiko niitä ostaa leluiksi?
Kaikki Urumissa myynnissä olevat oheistuotteet on tarkoitettu yli 12-vuotiaille eikä niitä ole tarkoitettu leluiksi ellei sitä ole erikseen mainittu tuotekuvauksessa. Tuotteet sisältävät pieniä osia, jotka voivat aiheuttaa tukehtumisvaaran.

Manga- sekä DVD- Blu-Ray -julkaisuissa on sarjakohtaiset ikärajat.

Ovatko myydyt tuotteet aitoja vai tuoteväärennöksiä (piraatteja)?
Kaikki myydyt tuotteet ovat aitoja, lisenssoituja oheistuotteita tai tuotteita, joilla ei ole copyright-omistajaa esim. puumiekat.

Täytyykö tuotteet koota tai maalata itse?
Suurin osa on valmiiksi koottuja ja maalattuja. Plastic kit -figuurit ovat tuotteita, jotka tulee koota ja joissakin tilanteissa myös maalata itse. Tästä on maininta tuotteen kuvauksessa.

Osa figuureista on koottavia, mutta ne koostuvat 2-5 palasta eikä niiden kokoamiseen tarvita liimaa tai muuta vastaavaa ja osat vain painetaan kevyesti yhteen. Tämän lisäksi useissa figuureissa on myös vaihto-osia.

Kaksoiskappaletakuu

Kaksoiskappaletakuu on asiakkaillemme tarjoama keräilyfiguureita koskeva ilmainen palvelu.

Ostaessasi keräilyfiguureita, voit valita tuotteista joko random- tai random, takuu -merkinnällä olevan tuotteen. Kun valitset takuu-merkinällä olevan tuotteen, sen pakkaus avataan ennen lähettämistä ja pakkauksessa oleva hahmo/hahmot merkitään asiakastietoihisi. Kun seuraavan kerran tilaat takuu-merkinnällä olevan tuotteen, pakkaus avataan ja tiedoistasi tarkistetaan, että saat uuden hahmon etkä samaa uudestaan.

Huomioithan, että jos et ole rekisteröinyt ja yhteystietosi muuttuvat (sähköposti, puhelinnumero, osoite...), kaksoiskappaletakuu ei ole enää voimassa.

Koskeeko takuu muitakin tuotteita kuin figuureita, esim. avaimenperiä ja julisteita?
Takuu koskee kaikkia tuotteita, joiden otsikossa on merkintä takuu.

Saako tiedoissani olla useita kaksoiskappaletakuu-sarjoja kerralla?
Kaksoiskappaletakuu-sarjoja voi olla rajattomasti.

Voinko valita tahtomani hahmon tai palauttaa tuotteen, jos en saanut lempihahmoani?
Hahmot tulevat sattumanvaraisesti eikä tuotetta voi palauttaa, jos et saanut lempihahmoasi.

Jos asiakas väärinkäyttää takuuta, voidaan sen palvelu poistaa käytöstä.

Kanta-asiakaspisteet

Mitä pisteitä keräämällä saa?
Pisteitä keräämällä saa alennuksia tai jopa ilmaisia tuotteita, riippuen siitä kuinka paljon pisteitä olet kerännyt.

Mistä pisteitä voi hankkia ja milloin niitä voi käyttää?
Pisteitä voi hankkia ostoksia tekemällä. Jokaisen tuotteen tiedoissa lukee, kuinka paljon pisteitä siitä saa. Pisteitä voi saada myös tuotearvosteluita kirjoittamalla. Katso tarkemmat ohjeet arvostelujen tekemiseen alta. Pisteitä voi alkaa käyttää 2 päivän kuluttua tilauksen lähettämisestä.

Kuinka kauan pisteet ovat voimassa?
Pisteet ovat voimassa 6 kuukautta (185 päivää).

Arvostelut

Arvostelujen tekeminen
Arvostelujen tekeminen on täysin vapaamuotoista eikä niissä ole rajoituksia pituuden tai vastaavan suhteen ja voit arvostella saman tuotteen useamman kerran. Pyrimme julkaisemaan kaikki meille lähetetyt arvostelut. Arvosteluita voi tehdä mistä tahansa myynnissä olevasta tuotteesta.

Voiko arvostelun kirjoittaa nimimerkillä?
Voi. Muokkaa asiakastietojasi tällöin seuraavan ohjeen mukaan:
1. Kirjaudu sisään ja valitse "Oma tili" sekä "Muokkaa omia tietoja".
2. Kirjoita kohtaan Etunimi "Nimimerkki" kohtaan ja Sukunimi tahtomasi nimimerkki. Tällöin arvostelunimesi on Nimimerkki -oma nimesi- esimerkiksi Nimimerkki Urumi.
3. Siirry takaisin kohtaan "Oma tili" ja valitse "Toimitusosoitteet" (osoitekirja) ja valitse muokkaa. Merkitse kohtaan "Yrityksen nimi" oma etu- ja sukunimesi.
Älä muokkaa pois nimimerkkiäsi riveiltä etu- ja sukunimi.

Pisteiden saaminen arvosteluista
Noudattamalla alla olevia arvosteluohjeita, voit saada itsellesi pisteitä, joilla voit ostaa tuotteita tai saada alennuksia. Huomioithan, että nämä arvosteluohjeet koskevat vain arvosteluita, joista tahdot saada palkintopisteitä.

Arvostelun minimipituus: 1000 merkkiä

Kuva: Arvostelun mukaan tulee liittää itse ottamasi kuva tuotteesta, jossa on esim. paperille kirjoitettuna päivämäärä sekä nimi/nimimerkkisi. Tätä kuvaa ei julkaista arvostelun yhteydessä, mutta sillä varmennetaan, että omistat kyseisen tuotteen. Kuvan voi ladata nettiin esim. Aijaa.comin kautta.

Tahtoessasi voit liittää mukaan myös itse ottamia kuvia tuotteesta julkaisemista varten. Määrä: Jos arvostelet keräilyfiguureita/avaimenperiä/vastaavia eli tuotesarjaa, johon kuuluu 3-15 erilaista hahmoa, tulee sinun omistaa vähintään puolet erilaisista hahmoista. Keräilytuotteet tunnistaa otsikossa olevasta sanasta "random", sattumanvarainen.

Yllätyshahmoja tai erikoisversioita ei lasketa mukaan kokonaismäärään. Esim. jos keräilyfiguureita on kuudesta eri hahmosta ja kahdesta hahmosta voi saada erikoisversion, katsotaan sinun omistavan puolet sarjan figuureista, kun sinulla on kolme erilaista figuuria.

Jos arvostelet sarjan, huomioithan seuraavat asiat: Arvostelu liitetään manga-pokkarin tai DVD/Blu-ray-julkaisun ensimmäiseen osaan. Jos sarjasta on koko tuotantokauden kattava julkaisu, liitetään arvostelu siihen. Arvostelussa vain 1/4 saa olla juonikuvausta. Sinun tulee arvostelussa huomioida myös julkaisu: extramateriaalit, käännös, painolaatu ja muut vastaavat seikat.

Millaisten tuotteiden arvosteluista saa pisteitä?
Arvosteltavien tuotteiden tulee olla myynnissä nettikaupassamme eli loppuunmyytyjen tuotteiden arvostelusta ei saa pisteitä. Myös ennakkotilauksia tai erikoistilauksia voi arvostella. Huomioithan, että pisteitä ei saa, jos arvostelet saman tai samankaltaisen tuotteen useita kertoja. Samankaltaisia tuotteita ovat esimerkiksi saman valmistajan eri hahmoista tekemät avaimenperät ja kännykkäkorut. Samankaltaisiksi tuotteiksi ei lasketa esimerkiksi Nendoroideja, figmoja tai vastaavia.

Kuinka paljon pisteitä julkaistusta arvostelusta saa?
Ohjeiden mukaan tehdystä arvostelusta saa 300 pistettä.

Onko oma arvostelu mahdollista poistaa tai voiko sitä muokata jälkikäteen?
Tämä ei ikävä kyllä ole mahdollista. Tahtoessasi voit aina kirjoittaa uuden arvostelun, jos mielipiteesi tuotteesta on muuttunut.

Palautukset ja vaihdot

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Jos et ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, otathan meihin yhteyttä ennen tuotteen palautusta (asiakaspalvelu@urumi.fi). Se nopeuttaa palautuksen tai vaihdon käsittelyä. Kerro viestissäsi nimesi, yhteystietosi, tilaamasi tuote sekä palautuksen syy.

Tuotteen palautuksesta tai vaihdosta ei tule postikuluja asiakkaalle.

Huomioithan seuraavat asiat palautuksen yhteydessä:
- Elintarvikkeilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta.
- Tuotteen tulee olla avaamattomassa paketissa*.
- Tuotteen mukana tulee palauttaa myös alkuperäinen pakkaus. Jos alkuperäistä pakkausta ei ole, voidaan tuotteen hinnasta hyvittää maksimissaan 50%.
- Asiakas on vastuussa palautettavan tuotteen pakkauksesta. Jos tuote on pakattu huolimattomasti ja se vaurioituu kuljetuksen aikana, ei tuotetta voida hyvittää. Tuotteen voi pakata esim. samaan laatikkoon, missä se lähetettiinkin.
- Kaksoiskappaletakuussa olevia tuotteita ei voi palauttaa vain osittain*, vaan kaikki saman sarjan kaksoiskappaletakuutuotteet tulee palauttaa.

*Poikkeuksena valmistusvirheelliset tai kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet.

Takaisin
IP osoitteesi: 54.204.71.19
Copyright © 2017 Urumi.fi