Yleisiä Kysymyksiä

Usein kysyttyä

Ota yhteyttä asiakaspalveluun oheisella lomakkeella. Kerro tilausnumero, nimesi, sähköpostisi sekä tuote, jonka tahdot palauttaa sekä syy palautukseen. Tuote voidaan myös vaihtaa tai korvata osittain, jos kyse on esimerkiksi kuljetuksessa vaurioituneesta tuotteesta.
Todennäköisesti ei. Suurin osa sivuillamme myytävistä tuotteista ovat keräilyesineitä, jotka ovat myynnissä vain lyhyen ajan. Japanissa tuotteet vaihtuvat noin kerran kuukaudessa ja tuotteet myydään usein loppuun jo ennakkotilausten aikana. Uusintapainosten ottaminen on erittäin harvinaista.

Ennakkotilausten myöhästyminen on yleistä. Erityisesti yli 100 euron figuurit myöhästyvät usein aikatauluistaan. Syynä tähän on figuureilta vaadittava laatu: jos tuotteissa havaitaan valmistusvaiheessa joku vika, se korjataan ennen tuotteen lähettämistä markkinoille.

Pehmot, mukit, julisteet ja vastaavat tuotteet myöhästyvät melko harvoin. Myöskin Pop Up Parade- sekä Nendoroid-sarjojen figuurit ovat malliltaan yksinkertaisia, joten ne myöhästyvät harvoin.

Kirjoita tietosi alle.

Kysyttävää? Ota yhteyttä ja autamme!